fbpx

Showroom

  • Vastbijten en speuren

    Het zijn jaren van overleven geweest. Bert de Graaf windt er geen doekjes om. De overlevingsdrang van het ‘sanitairstel’ Bert en Eva heeft echter niet alleen de zaak in leven gehouden; het heeft ook geleid tot innovatieve ideeën, waarvan de Badkamer op Wielen het meest vruchtbaar is gebleken. Lees verder →

  • Uitblinken in eigenwijze keuzes

    Ondernemen draait om keuzes. Hans en Gertjan, de Haarlemse broers achter Hans Preyde Sanitair, kiezen voor bijzondere merken, een duidelijk marktsegment en samenwerking met een tegel- en haardenbedrijf. En dus een nieuwe showroom. Lees verder →

  • Géén eenheidsworst

    “We zijn heus niet uniek in de merken die we bieden, maar wel in wat we ermee doen.” De 80-jarige keuken-, sanitair- en interieurspecialist Middelkoop in Culemborg heeft zich voor het eerst aangesloten bij een franchiseketen, maar koestert vooral zijn eigen naam en het daar aanhangende kwaliteitsimago: “We willen er altijd zijn voor de klant”. Lees verder →

  • Van online naar fysiek

    Vrijwel elke sanitairspecialist begint met een showroom en komt later met een webshop. Ton Willemse van Badkamermarkt.nl volgde de omgekeerde route. Na tien jaar online-ervaring opende hij onlangs een showroom. “Zonder de ervaring met internet had ik dit nooit aangedurfd.” Lees verder →

  • Langetermijndenken voorop

    Ga er in deze tijden maar aanstaan: voor ruim de helft actief in de projectmatige nieuwbouw en 200 vaste medewerkers. “We zijn ons bedrijf ook anders aan het inrichten, de tijd van de grote Vinex-locaties is voorbij.” Op bezoek bij de vernieuwende Sanidrõme Bouter, in Alblasserdam. Lees verder →