De servicemonteur dacht bij zijn nieuwe klant even dat hij dubbel zag. Bij plaatsing was de installateur blijkbaar niet op de hoogte van het feit dat er Ãn het toestel al een sifon zat. De onderhoudsman heeft de extra sifon verwijderd en de afvoer aangepast.
2 reacties op “Dubbel”
Geef een antwoord
Meer berichten
-
Moeilijk inspectieluik
Dit is een geheel nieuw utiliteitsgebouw. Tijdens controleronde kwam de inzender dit inspectieluik in het… Lees verder →
-
Gasleiding op tijd vervangen
Deze gasleiding was bijna gaan lekken. Lees verder →
-
Het water liep slecht weg
Het water in deze afvoer liep slecht weg. Lees verder →
-
Sjoelsteen kwijt
2Goed beugelen en bevestigen is een permanent aandachtspunt in de installatietechniek. Hier zien we een… Lees verder →
-
Keukenkastje-ketel
3De installatiemonteur was alweer de grens over toen de eerste klachten kwamen. Lees verder →
-
Roestig drinkwater
2Roest uit de kraan. Dat is niet best. Lees verder →
-
Schroefje vergeten, mantel weggesmolten
4Schroefje bij brander vergeten: bijna een woningbrand. Lees verder →
-
Boor maar een gat
1Een afvoer zoals hij helaas nog vaak voorkomt, zeker -zoals hier- in de grote steden.… Lees verder →
-
Ventilatie en rookgasafvoer door elkaar?
Een bijzondere inzending: hier is monding van een rookgasafvoer afgewerkt met een ventiel die bedoeld… Lees verder →
-
Heel gek, maar het lekt
6De klant belde de installateur: er was sprake was van wat lekkage, en hij moest… Lees verder →
Ik denk eerder dat de orginele slang binnenin stuk was en dat de service monteur geen nieuwe slang bij zich had maar dat er wel toevallig een sifon in paste die hij wel bij zich had. Ik had ook een lekke slang in mijn ketel dus ik belde met het onderhouds bedrijf en gaf aan de “slang is stuk van mijn Nefit en het type is ….” dus de monteur kwam en natuurlijk zonder slang.
In dit type ketel zit er geen slang in de ketel. De sifon zit altijd meteen aan de wisselaar zoals op de foto.