Bij een autoshowroom is de CV-ketel ingebouwd boven de kast met nutsvoorzieningen, dus de servicemonteur moet vanaf de ladder onderhoud plegen aan het toestel. Dat is al niet ideaal. Aan de overstort is geen afvoer gemonteerd, dus bij bijvoorbeeld een defect expansievat spuit de overstort rechtstreeks in de verdeelkast.
Heeft u ook een installatiefout? Zend hem hier in.
Dames en heren in alle opzichten afgekeurd. Voldoet aan geen enkele regel.
Het afkeuringsrapport zal minimaal 3 A4 vellen zijn.
Wie verantwoordelijke is voor dit soort activiteiten moet stoppen met dit werk.
bij het plaatsen/vervangen van een cv-ketel zorg ik er voor dat de overstort als deze gaat lozen lozingswater op de riolering loost net zoals de condensafvoer en inlaatcombinatie. wanneer een overstortventiel gaat lekken en deze niet loost op de riolering aangesloten kan het soms best veel waterschade aanrichten.
Het probleem begint al bij de k*tarchitect, die deze beperkte ruimte heeft bedacht voor de techniek. Er is dan altijd wel iemand te vinden die schouderophalend de wens van de tekenaar uitvoert…
Is de trap wel gekeurd?
Is de deur van de opstellingsruimte vanuit de binnenkant wel te openen?
Zelf de ketel mag daar niet hangen dus ook word die overstort aangesloten op afvoer mag hij daar nog steeds niet hangen. En het is een nefit topline van voor 2010 hoop dat ze al een nieuwe brander hebben en hoop ook dat het hydroblok niet gaat lekken of brand of veel water schade. Hij hangt ook idaal voor de controle beurten o wat een genot om dit tezien van een erkende instalateur meteen zijn papieren afpakken en laat hem maar iets anders laten doen.