fbpx
Nieuws

Eerlijke prijs en kennis van zaken

Sanizo Sanitair wil haar klanten inspiratie én eerlijk advies geven, en heeft dit verankerd in haar bedrijfsfilosofie, zo laat het bedrijf weten in een interview met vakblad Installatie en Sanitair. “Op vage marges zit de consument niet te wachten. Op eerlijke prijzen en kennis van zaken wél. Dat geeft vertrouwen en zorgt voor de gunfactor”, is de visie van eigenaar Marcel de Vries.

In 2004 startte De Vries zijn eigen klus- en installatiebedrijf. De onderneming groeide in zeven jaar uit tot een VOF met vijf man personeel. Klanten vroegen steeds meer om sanitair. Reden voor De Vries om het roer om te gooien. “Ik kwam erachter dat sanitair een heel andere wereld is. Eentje die ik eigenlijk wel heel leuk vind. Ik besloot te stoppen met installeren en me te richten op de verkoop van sanitair. Ook al omdat ik de aansluiting miste bij de leveranciers waar ik destijds mee werkte. Ik vond dat ik het zelf beter kon qua service, kwaliteit en klantgerichtheid.”

Lees verder.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.