fbpx
Nieuws

Groothandel gaat administratie doen

Onder het motto ‘jij je vak en wij de service’ gaat groothandel Wasco haar klanten helpen met de administratie. Dat doen ze via een eigen facturatie-tool.

Volgens de groothandel hebben veel installateurs het weer druk, maar komt daardoor het (extra) administratieve werk vaak in de knel. Omdat Wasco de installateurs hierbij wilde helpen, zochten ze de samenwerking met Point2Pay om een app te ontwikkelen. Ramon Cohen de Lara, directeur van Point2Pay, legt uit: “Sinds deze week beschikken de klanten van Wasco over een complete native app die eenvoudig en snel is. Binnen 2 minuten heeft de installateur op locatie een gespecificeerde factuur gemaakt en staat het factuurbedrag met een pinpasbetaling binnen 1 dag op zijn bankrekening.”

Werkwijze

De app werkt als volgt: nadat een klus is afgerond, kan de monteur ter plekke de geleverde producten aanklikken (of toevoegen als deze niet van Wasco komen) en een digitale werkbon opmaken. Samen met de klant controleert hij dit en vult hij de klantgegevens in. Vervolgens wordt het totaalbedrag direct naar een draagbaar pinapparaat gestuurd, zodat de klant meteen kan betalen met pin of creditcard. Hierna wordt er automatisch een kassabon en een gespecificeerde factuur gegenereerd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.