fbpx
Nieuws

ISSO gooit het over een andere boeg

Nieuw logo ISSO

Kennisinstituut voor de bouw- en installatietechniek ISSO gaat zijn businessmodel flink onder handen nemen. Minder zelfstandig kennisproducten maken, meer ontwikkelen in samenwerking met partners. Minder een gesloten organisatie, meer een open platform.

“Als we relevant willen blijven, moeten we het anders aanpakken; open, beter en met meer service. Meer gericht op samenwerking, in plaats van dat wij zelfstandig alle projecten uitvoeren en naar de markt brengen”, zegt ISSO-directeur Rob van Bergen in het eigen magazine ISSO Info.

Open platform

ISSO wil zich tot een platform ontwikkelen en samen met de markt kennis gaan ontwikkelen en in samenspraak rekentools aanbieden en opleidingen faciliteren. “We gaan dus niet alleen maar aanbieden en zenden. We staan open voor en bieden antwoorden op wensen en behoeftes die de markt ons voorlegt”, aldus Van Bergen.

ISSO wil ook de beschikbare kennis op een andere manier aanbieden. Binnenkort is alle kennis voor bouw- en installatietechniek toegankelijker via ISSO Open. Met de komst van ISSO Open verandert ook de toegang. Met een abonnement is er toegang tot alle ISSO-kennis, inclusief de bouwkundige Referentiedetails. Begin 2020 wordt de eerste versie van ISSO Open gelanceerd.

Partners

Het oude ISSO-logo verdwijnt.

Inmiddels is ISSO al een flink aantal partnerschappen aangegaan, onder meer met Rensa, Caleffi, Vaillant en de VLA. ISSO onderscheidt de verschillende vormen van samenwerking met een sublabel. Met deze zichtbare labels kunnen partners en professionals hun samenwerking met ISSO uitdragen.

Met de nieuwe koers voert ISSO ook een nieuw logo en een nieuwe huisstijl door.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.