
De krapte in de arbeidsmarkt leidt tot creatieve uitspattingen. Om op te vallen tussen alle vacatures voor monteurs heeft Zonnegilde een smartlap met videoclip gemaakt. Van Maandak tot Vrijdak moet monteurs werven voor het zonnepanelenbedrijf uit Kampen.
De bijbehorende videoclip staat op YouTube. Van Maandak tot Vrijdak is niet het enige nummer van de Kings of the Roof, zoals de artiest heet. Voor alle openstaande vacatures wordt een nummer gemaakt, die in de Spotify-playlist terecht gaat komen.
Gerard de Ruiter, algemeen directeur van Zonnegilde, heeft er alle vertrouwen in dat hij op deze manier nieuwe collega’s binnenhaalt die bij het bedrijf en de cultuur passen. “Lange vacatures lezen is geen pretje. Bovendien laten die niet zien hoe bijzonder mooi het werk op en rondom het dak is.”
Echt……?
Ja, laten we de jeugd een mooi liedje voorhouden.
Als je de jeugd wil bereiken, moet dat zeker via internet, maar dan wel via andere platforms.
Ook graag met een eerlijk verhaal en ook met goede secondaire arbeidsvoorwaarden
Prachtige met he bakfiets door de regen naar je linkse klant in de binnen stad in 2023
Even daarna uitgemaakt worden voor laagopgeleiden mongol omdat men daarvan geniet een een stijven er van krijg daarna mag je weer in je bak fiets de stad uit in je electro auto van 60.000 euro mag je daarna van de linkse even 900 euro bijtelling betalen van links Nederland mensen kap met dit vak laat ze de tering krijgen
Je rug gaat kapot door die warmte pompen
En je klanten pikken de energie bedrijven omdat ze alles al weten dan zijn co2 fake zooi wat jullie doorgeven