fbpx
Nieuws
Promotiecampagne TechniekNL bekroond

De promotiecampagne TechniekNL van Uneto-VNI is benoemd tot Beste Superpromotor Actie van 2014.

 

Het door installatieprofessionals en –bedrijven gedreven social media platform wist 53% van de stemmen te mobiliseren, in een strijd met een samenwerkingsverband voor schoolfotografen en Solarplaza. Rijn Vogelaar, schrijver van De Enthousiasme Trilogie en grondlegger van de Superpromoter Actie: “De Techniek achter Nederland is een mooie Superpromoter case. Enthousiasme aanwakkeren met een geweldige website en vervolgens zorgen dat dit enthousiasme gemakkelijk gedeeld kan worden.”

 

Onder de naam De Techniek Achter Nederland sponsorde Uneto-VNI in 2012 al een serie tv-programma’s. De campagnewebsite in de huidige vorm is vorig jaar gelanceerd. Doel is om zakelijke en particuliere opdrachtgevers inzichelijk te maken wat (installatie)techniek voor hen kan betekenen. Leden van de branchevereniging delen hun verhalen via www.detechniekachternederland.nl Social media kanalen van De Techniek Achter Nederland, zoals Twitter,LinkedIn en Facebook zorgen voor verspreiding. Steeds meer mensen gebruiken inmiddels #TechniekNL om deel te nemen aan het platform. 

 

Trots
Voorzitter Titia Siertsema van Uneto-VNI: “De kracht van deze campagne is dat onze leden zelf vertellen welke innovatieve projecten zij uitvoeren. We zijn trots dat we als brancheorganisatie zoveel enthousiaste leden achter ons hebben staan om De Techniek achter Nederland zichtbaar te maken. De campagne is een schot in de roos.”

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.