fbpx
Nieuws

SHK wil meer Nederlanders trekken

Op initiatief van tien A-merken uit de sanitair branche is een gezamenlijke campagne gestart met als doel: zoveel mogelijk Nederlanders naar de vakbeurs SHK in Essen te krijgen. De beurs wordt van 6 tot en met 9 maart in Essen, een uurtje vanaf Arnhem, gehouden.

Aan deze campagne doen de volgende sanitairmerken mee: Aco, Bette, Duravit, Hansa, Hansgrohe, Primabad, Kinedo, TECE, Thebalux en Villeroy&Boch. Bij deze bedrijven is op alle dagen een Nederlandse standbezetting aanwezig.

De SHK vakbeurs is van 6 t/m 9 maart in Essen, voor het eerst van dinsdag t/m vrijdag. De sanitair industrie laat zijn noviteiten zien in de hallen 6, 9, 10, 11 en 12. Een trend is de ontwikkeling van de badkamer tot wellnesss oase. Met natuurlijke materialen, warme kleuren en accessoires die nog meer beleving en sfeer creëren. Ook levensbestendige badkamers geven acte de présence, alsmede digitale armaturen voor de douche, ligbad en wastafel. Met een druk op de knop kunnen gebruikers onder meer de temperatuur en de waterstraal instellen en hun favoriete instellingen opslaan.

Op de SHK vakbeurs, die naast het sanitair ook een groot aanbod heeft op het gebied van klimaat en verwarming, presenteren 570 standhouders uit 18 landen hun producten. De zwaartepunten liggen dit jaar onder andere op de digitale en energie-efficiënte oplossingen voor sanitair, verwarming en luchtbehandeling.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.