fbpx
Nieuws

Showroom wordt belevingscentrum

Showroom wordt belevingscentrum

Échte wellness moet men werkend beleven.

 

Met die gedachte hebben Cleopatra en zusterbedrijf Hansgrohe maandag een Wellness Experience Center geopend bij hun bedrijfspand in het Noord-Hollandse Westknollendam. Badkamerverkopende bedrijven, installateurs, architecten en particulieren kunnen hier terecht om stoomdouches, baden en douchesystemen te ervaren. De initiatiefnemers ervaren dat veel badkamerzaken, maar ook showroomloze installatiebedrijven en architecten, behoefte hebben aan een plek waar de producten werkend door de klant of henzelf te ervaren zijn. Het belevingscentrum is op afspraak kostenloos te bezoeken.

 

Het Wellness Experience Center, ontworpen door Studio Designa bevat vijf werkende opstellingen, met whirlpools en stoomdouche-oplossingen van Cleopatra en douches en kranen van Hansgrohe. Daarnaast zijn ook overzichten uitgestald van het portfolio van beide fabrikanten. De ruimte biedt ook diverse moodboards, die professionals kunnen inspireren tot badkamerontwerpen.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.