
Een eigen app met bedrijfsinformatie, een interactieve servicekaart met links instructievideo’s voor bijvoorbeeld het bijvullen van de cv-ketel.
ComforTrend, het samenwerkingverband waar 45 installatiebedrijven bij zijn aangesloten, heeft een app ontwikkeld die de leden kunnen personaliseren in de eigen huisstijl. Zo kun je ook als relatief klein installatiebedrijf een eigen professionele app hebben.
De app communiceert met een interactieve servicekaart, die klanten in de meterkast of bij de cv-ketel kunnen hangen. Door bij vragen de afbeelding te scannen krijgen klanten video-instructies over hoe te handelen. Ook kan vanuit de app de storingsdienst gebeld worden.
Bedrijfshuisstijl
Installateurs kunnen in de app video-presentaties van hun bedrijf toevoegen, en productspecificaties van producten en diensten. Ook zit er een Energierace-game in de app, een interactief bordspel dat de consument op een speelse manier informeert over energiebesparing.
Met de app wil ComforTrend, dat voor haar leden inkoopt en marketingondersteuning biedt, verder professionaliseren. Het samenwerkingsverband heeft tot doel om op termijn te groeien richting 70 leden. De ComforTrend Promotie app is gratis te downloaden in de AppStore en de Google Playstore
Deze gratis app is ook handig voor installateurs: Technische Unie CV Hulp.
De CV Hulp is de helpende hand als het op storingen bij cv-ketels aankomt. Als u de storingscode invoert ziet u direct wat de oplossing is. De te vervangen onderdelen zijn snel en gemakkelijk via de app te bestellen. Ook zijn er detailtekeningen in opgenomen die inzicht geven in het binnenwerk van de ketel. Een internetverbinding is niet nodig om de storingscode op te kunnen zoeken.
– iOS: https://itunes.apple.com/nl/app/cv-hulp/id1184257040?l=en&mt=8
– Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ieffects.tupa&hl=nl
[…] jaar ontwikkelde het samenwerkingsverband een app, die voor aangesloten installateurs beschikbaar is. Vanaf april 2017 worden de apps verder […]