fbpx
Nieuws

Vertrouwen belangrijker dan prijs

Bijna driekwart van de zakelijke beslissers in de techniek (73 procent) verkiezen vertrouwen boven prijs. Gemiddeld vindt 49 procent vertrouwen belangrijker dan prijs. Hiermee hecht de branche het meeste waarde aan vertrouwen. Dit blijkt uit onderzoek onder ruim 500 zakelijke beslissers van myBrand.

Prijsbewust

Door 32 procent wordt vertrouwen boven levertijd geplaatst, 26 procent verkiest het boven innovatie en 21 procent geeft aan vertrouwen boven kwaliteit te plaatsen. Ondanks dat prijs voor velen minder belangrijk is dan vertrouwen, zijn zakelijke beslissers wel prijsbewust. Teveel ‘uurtje factuurtje’ zit het vertrouwen bij een kwart van de beslissers in de weg. Gebrek aan vertrouwen is voor 85 procent dan ook een reden om een zakenrelatie te beëindigen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.