
Afgelopen dagen plofte hij op duizenden matten van installatiebedrijven in den lande. Het vakblad Installatie en Sanitair is vernieuwd.
Een vernieuwd uiterlijk voor het vertrouwde vakblad. Dat 2011 het jaar is van grote verandering in dit merk staat als een paal boven water. Met een nieuwe site (deze dus), technische aanpassingen aan de digitale nieuwsbrief en een nieuw jasje voor het vertrouwde vakblad Installatie en Sanitair zijn langgekoesterde wensen van ons team werkelijkheid geworden. En eerlijk is eerlijk: na zes jaar werd het ook wel weer eens tijd het kussen op te schudden. Ik zou liegen als ik de oude papierdikte, formaat en vormgeving nog van deze tijd zou noemen.Â
Â
Practise what you preach!
Bovendien: wanneer wij in onze kolommen altijd maar schrijven over voortschrijdende techniek, duurzaamheid, innovatie en ondernemerschap binnen de branche, geldt ook voor onszelf: ‘practice what you preach’. Waarvan akte.
En dus is bij onze abonnees een vernieuwd eigentijds vaktijdschrift op de mat gevallen. Strak vormgegeven, eigentijds, vakkundig en ondernemend. De vertrouwde artikelen, over installatietechniek, nieuwe producten, ondernemerschap en sanitair, maar dan fris en modern opgediend. Met een site en nieuwsbrief als een additioneel zusje, in plaats van een digitaal kopie. Alles onder dezelfde merkparaplu. Ons team is blij en voldaan met het resultaat. Wij zijn benieuwd naar de reacties van lezers.